• Musisz wykupić kurs aby mieć do niego dostęp.

O kursie – JavaScript dla Testera

Przygotowaliśmy ten kurs dla wszystkich osób, które chciałyby poznać język JavaScript. W materiałach pokazujemy jak rozpocząć przygodę z tym językiem – począwszy od przygotowania narzędzi, pierwszych skryptów aż po debugowanie i wykorzystanie kodu JavaScript na stronach HTML.

Skupimy się na praktyce i zadaniach. Dzięki temu lepiej i szybciej utrwalisz zdobytą wiedzę oraz przystąpisz do działania z nowym narzędziem 🙂 Przy wyborze tematów bazowaliśmy na naszym wieloletnim doświadczeniu z różnych projektów i firm.

Materiał, jaki tu przygotowaliśmy, pokryje znaczną większość tematów, z jakimi będziesz miał styczność podczas pisania automatów w tym języku 🙂

Co zaprezentujemy w minimalnej formie?

Co znajdziesz w wersji uproszczonej w tym kursie:

  • Teoria dotycząca języka JavaScript (jak historia, ekosystem etc), gdyż skupimy się tutaj na praktyce wraz z problemami jakie możesz napotkać przy pisaniu skryptów. Również skupimy się tutaj na wiedzy, jaka jest najpotrzebniejsza dla testera, który chce rozpocząć swoją przygodę z tym językiem. Będziemy podawali linki do materiałów i dokumentacji, w których znajdziesz dodatkowy opis poszczególnych zagadnień 🙂

Czego się nauczysz?

W tym kursie:

  • Pokażemy jak przygotować i skonfigurować narzędzia.
  • Zobaczysz jak przygotować własny projekt w języku JavaScript w oparciu o node.js.
  • Nauczysz się i przećwiczysz podstawowe koncepcje jak zmienne, funkcje, pętle oraz instrukcje warunkowe.
  • Nauczysz się pisać skrypty i moduły.
  • Przećwiczysz zarządzanie modułami w projekcie.
  • Poznasz podstawy koncepcji klas i obiektów.
  • Pokażemy Ci jak wykorzystywać asynchroniczność – dowiesz się i przećwiczysz zagadnienia jak async/await oraz Promise.
  • Zobaczysz jak można debugować kod w poszukiwaniu problemów i błędów.
  • Pokażemy Ci jak wykorzystać kod JavaScript w HTML oraz w przeglądarce i narzędziach developerskich.
Możemy ruszać na podbój języka JavaScript! 🧙

Wprowadzenie do kursu

Wstęp do języka i narzędzi

Podstawowe konstrukcje

Dodatek 1

Instrukcje warunkowe, obiekty, moduły i eksport

Instalacja modułów, klasy, async i operacje na plikach

Dodatek 2

Co dalej?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *