Poniżej znajdziesz pytania i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania na tej stronie? Nie krępuj się, napisz do nas maila, a my postaramy się rozwiać wszelkie Twoje wątpliwości 🙂

Spis treści

Jak otrzymać fakturę?

Użytkownik standardowy: zakup indywidualny lub na firmę przez samodzielnie utworzone konto

Wystarczy, że zakupisz kurs przez naszą stronę w standardowy sposób oraz wprowadzisz wymagane do zakupu dane. Po zapłaceniu powinieneś otrzymać fakturę w ciągu kilku godzin na maila, jakiego podałeś przy rejestracji. Jeśli nie otrzymałeś faktury to napisz do nas na główny adres: .

Frima, zakup proforma, dostępy dla pracownika

Prosimy o kontakt mailowy w celu wystawienia faktury proforma oraz z danymi kursanta, który ma otrzymać dostęp (mail, imię i nazwisko).
Po zaksięgowaniu wpłaty, wysyłamy stosowną odpowiedź wraz z fakturą oraz informacjami, które umożliwią wskazanemu przez firmę kursantowi dostęp do kursu.

Dodatkowe informacje

  1. Czas oczekiwania na fakturę/fakturę pro-forma wynosi maksymalnie 7 dni (zazwyczaj załatwiamy sprawę w ciągu 2 dni)
  2. Nasza firma jest obecnie zwolniona z podatku VAT więc faktura nie będzie go zawierać (podstawa Dz. U. 2004 Nr 54 poz. 535)
  3. Wystawiamy fakturę lub fakturę proforma jeśli zajdzie taka konieczność

Jak zgłosić błędy

Znalazłem błąd w treści

Napisz nam komentarz pod danym artykułem lub podeślij maila z opisem błędu. Staramy się wprowadzać drobne poprawki natychmiast. Jeśli jest inaczej, błąd trafia na wewnętrzną tablicę zgłoszeń i zajmjemy się nim w zależności od planów i priorytetów w danym sprincie.

Zauważyłem inny problem ze stroną

Będziemy wdzięczni za opis i podesłanie maila. Jeśli czujesz się na siłach możesz wykonać poniższe kroki związane z zapisaniem komunikacji po twojej stronie z naszym serwisem:

  1. Uruchom przeglądarkę Chrome.
  2. Przejdź do miejsca przed którym zauważyłeś błąd.
  3. Wykonaj twarde odświeżenie strony: naciśnij razem: F5 + Ctrl.
  4. Uruchom narzędzia deweloperskie dla Chrome: F12.
  5. W narzędziach deweloperskich: Przejdź do zakładki Network.
  6. W narzędziach deweloperskich: Wyczyść wszystkie logi klikając przycisk 🚫 znajdujący się w lewym górnym rogu.
  7. W narzędziach deweloperskich: Zaznacz opcję Preserve log znajdującą się po prawej stronie przycisku czyszczenia logów z poprzedniego punktu.
  8. Na stronie: Wykonaj akcje, przy których obserwujesz błąd.
  9. W narzędziach deweloperskich: Kliknij prawym klawiszem myszki w spis wykonanych akcji w zakładce Network. Użyj opcji Save all as HAR with content. – dzięki temu będziemy mogli przeanalizować dokładnie jakie miałeś problemy.
  10. Zachowaj pobrany plik i prześlij nam go mailem wraz z opisem zaobserwowanego problemu.

To będzie bardzo wartościowa wiadomość a nam pomoże w szybszym naprawieniu błędu 😉

O co dokładnie chodzi z “wsparciu w zdobyciu doświadczenia i aplikowania do pracy”?

Idea jaktestowac.pl to kompleksowe wsparcie przyszłych/obecnych testerów w nabywaniu kompetencji w przystępny, prosty i zrozumiały sposób. Tworząc naszą misję założyliśmy, że będziemy pracować także nad treściami, które pomogą zdobyć to pierwsze doświadczenie i wejść do świata IT, w który nie jest przyjazny dla początkujących – sami to przechodziliśmy, pomogliśmy wielu osobom i chcielibyśmy aby inni skorzystali z tej wiedzy.
Obecnie skupiamy się na serii Podstawy Testów Automatycznych w Selenium i Python oraz kursie Git dla Testerów


w przyszłości jednak chcemy zrobić krus który wspomoże wejście do świata IT wszystkich aspirujących do pracy na stanowisko testera. Zachęcamy do śledzenia newsów na stronie, subskrybcji oraz podglądania nas na Facebook – tam znajdują się najbardziej aktualne informacje o naszych działaniach.

W jaki sposób będzie realizowany punkt “wsparciu w zdobyciu doświadczenia i aplikowania do pracy”?

Wspomniane treści chcemy realizować po zakończeniu obecnych projektów związanych z automatyzacją oraz Git.


Czy rejestracja na jaktestowac.pl jest bezpłatna?

Rejestracja jest całkowicie bezpłatna.


Czy dostęp do kursów jest bezpłatny?

W naszym serwisie znajdziesz darmowe jak i płatne treści. Wprowadzenie płatnych treści jest niezbędne, aby zamortyzować koszt wytwarzania kursów i utrzymania platformy.


O co chodzi z członkostwami i planami dostępowymi? Jak zyskać dostęp do kursów?

Na te tematy znajdziesz odpowiedź na stronie Członkostwa i Plany Dostępowe.


Jak mogę płacić za kursy?

Na te tematy znajdziesz odpowiedź na stronie Członkostwa i Plany Dostępowe.


Jak skorzystać z kodu kuponu rabatowego?

Po przejściu do strony z podsumowaniem zakupu czyli takiej:

Zlokalizuj tekst Kliknij tutaj aby dodać kod i go kliknij 😀 (na obrazku powyżej 1)
Następnie wpisz swój kod kuponu w odsłonięte pole Kod kuponu (na obrazku 2)
Wybierz opcję Zatwierdź kupon (na obrazku 3).
Cena powinna zostać obniżona o wartość kodu i zaktualizowana do nowej kwoty jak na przykładzie poniżej:

Po zaakceptowaniu zamówienia, w podsumowaniu, zobaczysz użyty kod kuponu.

Przy zakupie możesz skorzystać wyłącznie z jednego kodu kuponu. Wybierz więc dla siebie taki który daje Tobie największą zniżkę.


Jak się wylogować?

Przejdź do strony Moje Konto i kliknij w opcję Wyloguj będącą ostatnim linkiem w opcjach pod tytułem strony.


Mam pomysł na temat lekcji/kursu. Czy mogę je zgłosić?

Jasne! 🙂 Na tematy lekcji i kursów mamy odpowiedni wątek na forum – Pomysły na nowe tematy lekcji i kursów – wypisujcie tam swoje pomysły w formie komentarzy 🙂 Nowe pomysły będziemy przenosić na Trello board, gdzie możecie głosować na zagadnienia, którymi powinniśmy zająć się w pierwszej kolejności.


Niektóre kursy wymagają płatności, mowa tam też o jakiś członkostwach, planach dostępowych itd. Gdzie znajdę informacje na ten temat?

Dokładny opis na temat płatności, członkostw i planów dostępowych znajdziesz w poście Członkostwa i Plany Dostępowe.


Ile kosztują dostępu do kursu i co dokładnie dostane przy zakupie?

Opis na temat cen oraz rzeczy, do jakich uzyskasz dostęp po danym zakupie, znajdziesz na stronie Cenniku.

Dokładny opis danego kursu znajdziesz na stronach sprzedażowych, które są dostępne na stronie z kursami . W ich skład wchodzą m.in.:


Chciałbym o coś zapytać, bo mam problem z lekcją… Jak wygląda dodawanie komentarzy?

Jeżeli masz jakiś problem związany z daną lekcją lub zadaniem – pisz śmiało komentarz pod daną lekcją 😉 Po napisaniu komentarza, nie zostanie on od razu opublikowany i wyświetlony, gdyż musimy go najpierw zaakceptować. Dzięki temu takiemu rozwiązaniu mamy lepsze powiadomienia odnośnie Waszej aktywności, dzięki czemu żaden komentarz nam nie umknie 🙂 Jeśli chodzi o czas odpowiedzi – wszystko zależy od czasu (kiedy pytanie zostało zadane i czy akurat jesteśmy online) i złożoności pytania, ale staramy się odpowiadać jak najszybciej jest to możliwe.


Czym są Członkostwa i Plany Dostępowe?

Podstawą wszystkich kursów, lekcji i treści jest konto użytkownika, które można założyć pod adresem Moje konto. Ten sam adres służy do logowania i sprawdzenia informacji o własnych kursach i osiągnięciach.

Członkostwo

Kolejną ważną rzeczą jest członkostwo.

Czym ono jest i co Ci daje? W prostych słowach jest to rozszerzenie konta użytkownika, które pozwala na dostęp do darmowych oraz płatnych kursów i treści na naszej stronie. Na chwilę obecną dostępne są członkostwa:

  • Podstawy Testów Automatycznych w Selenium i Python,
  • Kursant Darmowy.

W przyszłości planowane są kolejne.
Członkostwa dają dostęp do planów dostępowych do kursów i pozwalają nam przygotowywać lepsze oferty dla obecnie zarejestrowanych użytkowników.

Przykładowo, wszyscy członkowie, którzy zapisali się do naszych kursów przed 26 września 2018, mają możliwość zakupu naszego najnowszego i najbardziej obfitującego w treści kursu w promocyjnej cenie.

Plany Dostępowe

Aby otrzymać dostęp do nie udostępnionych lekcji, musisz zapisać się do odpowiedniego planu dostępowego. Taki plan znajdziesz na stronie głównej kursu. Kursy mogą mieć kilka różnych planów dostępowych w zależności od rodzaju oferty. Zapisując się do kursu poprzez plany dostępowy możesz w przejrzysty sposób monitorować swoje postępy.

Do czego konkretnie zyskam dostęp po zakupie członkostwa?

Przygotowaliśmy specjalną stronę Cennik, aby dobrze zobrazować co zapewni Ci zakup danego członkostwa. Znajdziesz tam przejrzyste tabele i informacje na temat dostępności poszczególnych rzeczy, takich jak forum, posty, kursy, bonusy itp.

Jak dokonywać płatności?

Płatności dokonywane są za pomocą serwisu https://www.dotpay.pl/. Jest to bezpieczny i niezależny pośrednik opłat znany na polskim rynku od 2011 roku.

Po zakupie kursu zostaniesz przekierowany do strony, gdzie możesz dokonać płatności za zakup. Zostaniesz przekierowany do serwisu dotpay i postępując zgodnie z wytycznymi wykonać płatność.

Po pozytywnym zakończeniu płatności możesz kliknąć link powrotu do serwisu aby automatycznie aktywować opłacony kurs lub członkostwo.

Obecnie poprzez dotpay możesz zapłacić za pomocą:

  • BLIK
  • Bramkę lub przelew do danego banku
  • Płatności gotówkowe i portmonetki SkyCash
  • Płatność kartą


W przyszłości planujemy jeszcze wprowadzić:

  • Płatność PayPal

Czym jest kod CVV2/CVC2? Jak go używać?

Kod CVV2/CVC2 (Card Verification Value 2/Card Verification Code 2) to 3 lub 4 ostatnie cyfry umieszczone na odwrocie karty płatniczej. W zakupach internetowych podanie kodu cvv2/cvc2 jest wymagane w celu weryfikacji posiadacza karty. Weryfikacja tego kodu zapewnia większe bezpieczeństwo transakcji internetowych i ogranicza możliwość, że ktoś posłuży się Twoją kartą w sieci podczas dokonywania zakupów.

Kod CVV2/CVC2 umieszczony jest jedynie na karcie oraz w systemie informatycznym banku, który wydał kartę. Nie jest nigdzie drukowany ani umieszczany w żadnych innych miejscach. Weryfikacja kodu CVV2/CVC2 jest powszechnie obowiązującym standardem na świecie. Jeżeli widzisz ten kod na swojej karcie płatniczej, oznacza to, że możesz nią płacić w Internecie.

Brak konta na jaktestowac.pl – zróbcie to za mnie

Jeśli masz indywidualne potrzeby dotyczące zakupu możesz zawsze się z nami skontaktować w celu manualnego przeprowadzenia dodania konta użytkownika i danego planu dostępowego.

Płatności przelewem tradycyjnym

Jeśli dotpay nie obsługuje twojego banku i innych dostępnych dla Ciebie form płatności możliwe jest skorzystanie z przelewu bezpośredniego. Zapraszamy do kontaktu w tej sprawie. Niemniej proces zakupu się wydłuża, ze względu na ręczne przetwarzanie płatności.

Promocje

Wraz z rozwojem portfolio będziemy wprowadzać możliwości korzystania z różnego rodzaju zniżek i kodów rabatowych. Otrzymałeś kod zniżkowy na dany kurs? Tutaj dokładnie opisujemy co z nim zrobić – Q&A – Jak skorzystać z kodu kuponu rabatowego? 😉

Zwroty

Jeśli uważasz, że zakup był nietrafiony, lub chcesz anulować płatność. Napisz do nas i po rozpatrzeniu twojego zapytania wykonamy przysługujący Ci zwrot. Po zakupie kursu obowiązuje 30 dniowa gwarancja zwrotu.

Reklamacje

Jeśli coś nie działa, lub kurs/lekcje zostały usunięte, brakuje w nich treści przysługuje Ci prawo do zwrotu kwoty za wykupiony kurs. Nie mniej nie ponosimy odpowiedzialności za wpływ kursu na twoje życie. Z obecnych opinii jest on zazwyczaj bardzo pozytywny 😀

Czy to jest bezpieczne?

Nasza strona jest zabezpieczona certyfikatem, dlatego widzisz kłódkę z lewej strony adresu naszej witryny. Sam dotpay, jako lider na rynku płatności posiada rozwiązania, które sprawiają, że płatność są na bardzo wysokim poziomie bezpieczeństwa.

Oczywiście pamiętaj aby płatności dokonywać na bezpiecznej maszynie czyli takiej z:

  1. Oryginalnym i aktualnym systemem operacyjny.
  2. Włączonym i zaktualizowanym oprogramowaniem antywirusowym.
  3. Włączoną zaporą sieciową.
  4. Zaufaną i aktualną przeglądarką.
  5. Wyłącznie oryginalnym oprogramowaniem od zaufanych dostawców.

Nie ponosimy odpowiedzialności za transakcje płatności dokonywanych z komputera oraz systemu który nie jest zabezpieczony, gdyż nie jesteśmy w stanie przewidzieć rezultatów.

Problemy z dotpay

Jeśli występują problemy z płatnością poprzez dotpay zgłoś nam to na maila a my jak najszybciej postaramy się zidentyfikować błąd i udostępnić Tobie możliwość zapłaty za zakupione treści.

Zapłaciłem i nie mam dostępu

Nic się nie martw! Jeśli wystąpi taka sytuacja to wyślij nam maila z dokładnymi informacjami odnośnie Twojego zakupu a my postaramy się natychmiast rozwiązać ten problem.

Zasubskrybowałem i nie dostałem maila

Jeśli wystąpi taka sytuacja to sprawdź proszę folder ze spamem. Czasem się zdarza, że nasze wiadomości są klasyfikowane jako spam. Szczególnie zauważyliśmy, że taka sytuacja występuje często z pocztą na o2.pl oraz wp.pl.

Jeśli nadal nie dostałeś maila to napisz do nas 🙂